مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-13اقتصادي

مبارزه با تغییر کاربری های غیرمجاز باجدیت دنبال می شود


برای رفع تداخل قوانین موازی بر روی اراضی کشور به طور مشخص برنامه ریزی شده و اعتبارات این طرح به صورت ملی تامین شده و برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صفدر نیازی در سفر به استان فارس و شیراز در حاشیه نشست بررسی مسائل حوزه امور اراضی این استان اظهار داشت: تعداد پلاک های رفع تداخلات برای هر شهرستان مشخص می شود و به هر میزان که نیاز استان باشد اعتبار تخصیص پیدا می کند.

  این مقام مسئول با بیان اینکه موضوع بررسی روند رفع تداخلات اراضی یکی از اهداف سفر به استان فارس بوده است، افزود: بررسی صدور سند اراضی کشاورزی نیز یکی دیگر از اهداف ما در این ماموریت است که با حضور همکاران ثبت و اداره کل منابع طبیعی بررسی لازم انجام می شود تا موانع رفع شود.

وی با اشاره به اینکه استان پهناور و بزرگ فارس بخش اعظمی از تولیدات بخش کشاورزی را در بر دارد، افزود: در حوزه حفظ کاربری کشاورزی بحث های مفصلی بود، اجرای احکام معوقه ای در این استان است که دستگاه نظارتی هم تاکید دارد که این قوانین و احکام باید اجرا شود که تامین اعتبار آن و  هماهنگی هایی که نیاز است صورت گیرد در این سفر پیگیری می شود.

  او با بیان اینکه سازمان امور اراضی مجری قریب به 100 قانون در کشور است، ابراز کرد: ما دو وظیفه بزرگ در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با تغییر کاربری های غیرمجاز باجدیت دنبال می شود

مبارزه با تغییر کاربری های غیرمجاز باجدیت دنبال می شود