مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 02:122022-07-12بين الملل

امیرعبداللهیان: برای توافق خوب و پایدار جدی هستیم


وزیر امور خارجه در دیدار با نخست وزیر و وزیر خارجه واتیکان با بیان اینکه برای توافق خوب و پایدار جدی هستیم، گفت: در طول مذاکرات ابتکارات و انعطافهای مهمی را ارائه کرده ایم ولی لازم است آمریکا نیز با واقع بینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ظهر روز سه شنبه به وقت محلی با کاردینال پیترو پارولین نخست وزیر واتیکان و همچنین اسقف اعظم پاول گالاگر وزیر امور خارجه واتیکان گفتگو و تبادل نظر کرد.

طرفین در این گفت وگوها در مورد علایق و نگرانی های مشترک در قبال تحولات بین المللی و منطقه ای تبادل نظر کردند و ضمن بررسی روابط دوجانبه، در مورد تدارک ساز و کار ارتقای همکاری های مشترک توافق و اهمیت گفتگوهای بین ادیان که پیرو سفر آیت الله اعرافی به واتیکان مورد بررسی قرار گرفته را مورد تاکید قرار دادند.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و واتیکان همچنین ضمن تبادل نظر در مورد راههای استحکام بخشیدن به صلح و ثبات جهانی و منطقه ای، بر ضرورت حل و فصل سیاسی بحران ها تاکید کردند.

  وزیر خارجه کشورمان در این دیدار، آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم ها را تشریح و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران برای توافق خوب و پایدار جدی است و افزود: ما در طول مذاکرات ابتکارات و انعطافهای مهمی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: برای توافق خوب و پایدار جدی هستیم

امیرعبداللهیان: برای توافق خوب و پایدار جدی هستیم