مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 17:422022-07-12سياسي

بروزرسانی نقشه خطر محلات تهران/نصب 24 شتاب نگار جدید زلزله


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ازنصب 24 شتاب نگار جدید زلزله تا پایان امسال خبر داد و گفت: نقشه خطر محلات تهران بروز رسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، اهداف و شاخص های راهبردی برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران در حوزه ایمنی و تاب آوری شهری در پیش جلسه هیات امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران که با حضور سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور و عضو هیات امنا سازمان، رییس ، معاونان و مدیران سازمان در محل مرکز عملیات اضطراری شهر تهران برگزار شد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در سال گذشته و همچنین برنامه های پیش رو ارائه شد.

سردار جلالی، رییس سازمان پدافندغیرعامل در خصوص برگزاری این نشست گفت: در این جلسه به دنبال ایجاد هماهنگی و هم افزایی در برنامه های مدیریت بحران و پدافند غیر عامل هستیم که مبانی اولیه آن هماهنگ شده است و اگر با یاری خدا در ادامه هم به نتیجه برسد می توانیم در آموزش ها، تامین تجیهزات، برگزاری مانور و .

با یکدیگر هم افزایی داشته باشیم.

وی به نقش نیروهای داوطلب مردمی در حوادث نیز اشاره کرد و گفت: نقش نیروهای داوطلب مردمی در مدیریت بحران مهم و موثر است و زلزله سر پل ذهاب نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروزرسانی نقشه خطر محلات تهران/نصب 24 شتاب نگار جدید زلزله

بروزرسانی نقشه خطر محلات تهران/نصب 24 شتاب نگار جدید زلزله