مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 16:372022-07-12بين الملل

عین اللهی: 6 مرکز تولید واکسن کرونا در ایران فعال است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، در نشستی با سفرای برخی از کشور ها با موضوع همکاری های مشترک در حوزه سلامت، بیان کرد: - وزیر بهداشت گفت: اکنون 6 مرکز تولید واکسن با پلتفرم های مختلف در کشور فعال است و حتی این امکان را داریم که واکسن تولید ایران را به کشور های دیگر صادر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، در نشستی با سفرای برخی از کشور ها با موضوع همکاری های مشترک در حوزه سلامت، بیان کرد: از اینکه میزبان سفرا و نمایندگان سفارتخانه های کشور های دوست مانند جمهوری آذربایجان، کوبا، سوریه، هند، قطر، سوییس، عمان، پاکستان، ونزوئلا و لبنان هستیم، بسیار مفتخر و خرسندیم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه یکی از مهمترین اولویت های هر دولتی، تأمین سلامت برای مردمش است.

این سلامت وقتی تامین می شود که نه تنها وزارت بهداشت بلکه تمام دستگاه ها و سازمان های دخیل در امر سلامت، نقش خود را به خوبی ایفا کنند؛ چرا که سلامت موضوعی بین بخشی است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت، تصریح کرد: اینگونه نیست که هر کشوری بتواند به تنهایی به شاخص های سلامت دست یابد، بلکه نیاز است که کشور ها با ظرفیت های مختلف در کنار یکدیگر قرار گیرند؛ گذشته از آن، وقتی بیماری های واگیردار پدید می آید، به سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عین اللهی: 6 مرکز تولید واکسن کرونا در ایران فعال است

عین اللهی: 6 مرکز تولید واکسن کرونا در ایران فعال است