مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 15:422022-07-12سياسي

مشارکت وزارت نفت در اجرای خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیداربا جواد اوجی وزیر نفت، مشارکت وزارت نفت در اجرای خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  جعفر قادری روز سه شنبه در ارائه گزارشی از دیدار خود با جواد اوجی وزیر نفت اظهار داشت: برای تامین خوراک پالایشگاه دوم شیراز، تامین مالی و اجرای خط پروپیلن شیراز- عسلویه، اجرای خط لوله فرآورده نفت به استان فارس توسط وزیر دستورات لازم داده شده است.

نایب رییس کمیسیون جهش تولید مجلس ادامه داد: دستورات لازم برای ذخیره سازی گاز در طاقدیس احمدی سروستان به عنوان بزرگترین طاقدیس نگهداری و ذخیره گاز که می تواند مشکل تأمین گاز فصول سرد سال را حل کند نیز صادر شده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: استقرار شعبه ای از پارک علم و فناوری صنعت نفت در شهر شیراز یکی از درخواست های نمایندگان از وزیر نفت بود که مورد موافقت قرار گرفت.

قادری بیان کرد: همچنین مشارکت وزارت نفت در اجرای خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس،  استفاده از مسیر خط لوله اتیلن شرق برای عبور خط انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس نیز توسط وزیر مورد تاکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت وزارت نفت در اجرای خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس

مشارکت وزارت نفت در اجرای خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس