مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-12سياسي

نمایش واقعه غدیر در 13 نقطه استان بوشهر


معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: واقعه غدیر خم با خطبه خوانی و برنامه نمایشی در13 نقطه این استان بازخوانی و بازسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ علی غضنفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشستی که به صورت ارتباط تصویری با دست اندرکاران بازسازی واقعه غدیر در استان بوشهر برگزار شد، هدف از بازسازی و بازخوانی واقعه غدیر در این استان را گسترش، تعمیق، ترویج و انتقال مفاهیم دینی فرهنگ غدیر به جامعه و تبیین جایگاه ولایت و امامت عنوان کرد و اظهار داشت: برخی از رویدادها در تاریخ اسلام دارای ماهیتی تاریخی و ارزشی خاص هستند که ضرورت دارد برای حفظ، استمرار و زنده نگه داشتن این آیین های مقدس تلاش شایسته ای از سوی مسئولان و نهادها در امر تبلیغ ارزش ها و فراهم سازی شرایط و امکانات برای برپایی مراسم انجام شود.

غضنفری یادآور شد: بازسازی واقعه غدیر هر سال با استقبال چشمگیر مردم ولایتمدار روبرو است و برگزاری این مراسم توانسته نقش موثری در فرهنگ سازی حادثه غدیر ایفا کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه بازسازی واقعه غدیر خم یک برنامه وحدت آفرین است، گفت: در این حرکت عظیم سعی می شود تمام آنچه در صدر اسلام و در روز غدیر خم انجام شده است طبق احادیث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش واقعه غدیر در 13 نقطه استان بوشهر

نمایش واقعه غدیر در 13 نقطه استان بوشهر