مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 10:522022-07-12بين الملل

حماس: زنده سوزاندن نظامیان مصری توسط اسراییلی ها، مصداق سادیسم است


حماس در واکنش به درز خبری مبنی بر زنده سوزانده شدن ده ها نظامی مصری در جنگ 1967، این را نشان دهنده سادیسم ارتش رژیم صهیونیستی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حازم قاسم سخنگوی حماس به خبر روزنامه یدیعوت آحارونوت درباره زنده سوزانده شدن ده ها نظامی مصری در جنگ 1967 واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش الرساله ، وی گفت، افشای جنایت ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنگ 1967 و سوزانده شدن ده ها نظامی مصری به صورت زنده زنده، حجم تروریسم و سادیسم حاکم بر رفتار ارتش این رژیم در تمام جنگ ها علیه امت ما را نشان می دهد.

اخیرا، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در یک افشاگری نوشت، رژیم صهیونیستی اجساد 70 کماندوی مصری را که به عنوان نیروی پشتیبانی به کمک اردن در جنگ 1967 رفته بودند در مکانی دفن کرده که امروز، پارکینگ خودرو است.

بر اساس این گزارش، این مکان در پارک شهر موسوم به مینی اسراییل در منطقه اللطرون قرار دارد، منطقه ای که رژیم صهیونیستی در جنگ مذکور اشغالش کرد و اهالی سه روستای مشهور آن یعنی عمواس، یالو و مجدل را آواره کرد.

یدیعوت به نقل از یک نظامی اسراییلی شرکت کننده در جنگ 1967 به عنوان زییو بلوخ نوشت، اجساد 70 نظامی مصری و چه بسا دهها نظامی دیگر در این مکان دفن شد و هیچ کسی از آن اطلاعی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: زنده سوزاندن نظامیان مصری توسط اسراییلی ها، مصداق سادیسم است

حماس: زنده سوزاندن نظامیان مصری توسط اسراییلی ها، مصداق سادیسم است