مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-12ورزشي

مرد تاریخ ساز ورزش سه گانه ایران: می خواهم در المپیک 2024 شگفتی ساز شوم


دارنده اولین مدال تاریخ رشته ترای اتلن قهرمانی آسیا گفت: اولین ایرانی هستم که در طول تاریخ این رشته در کشور به مدال رسیده و تمام تلاش خودم را به کار گرفته ام تا در المپیک 2024 نیز به مدال برسم تا شگفتی ساز شوم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، دارنده اولین مدال تاریخ رشته ترای اتلن در نشست خبری با انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه، اظهار کرد: از 9 سالگی وارد این رشته ورزشی شده ام وپس از تلاش های بسیار زیاد توانستم در مسابقات قهرمانی آسیا در قرقیزستان به اولین مدال این رشته ورزشی در تاریخ ورزش کشور دست پیدا کنم.

پارسا محجوب خاطرنشان کرد: ورزش ترای اتلن یکی از ورزش های سخت و سنگین در جهان محسوب می شود اما تمام تلاش خودم را به کار گرفته ام تا برای اولین بار در المپیک 2024 به مدال در این مسابقات دست پیدا کنم و شگفتی ساز شوم.

وی با اشاره به سطح مسابقات قرقیزستان، گفت: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود بطوری که قهرمان پیشین آسیا، نایب قهرمان جهان و همچنین قهرمان بازی های آسیایی و سوم جهان در این دوره از  رقابت ها شرکت داشتند و می توان گفت مسابقات در سطح جهانی بود که خوشبختانه توانستم با یاری خداوند، تلاش های مربیان و خودم به مقام سوم آسیا دست یافته و اولین ایرانی باشم که در طول تاریخ این رشته در کشورمان به مدال رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد تاریخ ساز ورزش سه گانه ایران: می خواهم در المپیک 2024 شگفتی ساز شوم

مرد تاریخ ساز ورزش سه گانه ایران: می خواهم در المپیک 2024 شگفتی ساز شوم