مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 18:272022-07-11بين الملل

هادی العامری: قصد ندارم نخست وزیر شوم


رییس ائتلاف پارلمانی الفتح گفت که قصد ندارد برای نخست وزیری نامزد شود، ولی از هر نامزدی که در چارچوب هماهنگی مورد توافق قرار گیرد، حمایت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رییس ائتلاف پارلمانی الفتح عراق بعد از ظهر امروز دوشنبه هر گونه تلاش برای نخست وزیری را تکذیب کرد.

العامری با انتشار بیانیه ای، تأکید کرد، در زمانی که ملت عراق منتظر تشکیل دولت خدمت گذار و برنامه های ملی گرایانه آن هستند، می بینیم که برخی رسانه ها اخباری دست به دست کرده و مدعی هستند که کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به چارچوب هماهنگی، شاهد رقابتی بین العامری و دیگران است.

بیانیه العامری   وی با بیان اینکه این رقابت ادعایی، باعث از هم پاشیدن چارچوب هماهنگی خواهد شد، تصریح کرد: من این عملکرد رسانه ای مملوء از دروغ را رد می کنم؛ احتمالا هزینه [این رسانه ها از سوی طرفهای دیگری] پرداخت شده باشد .

رییس ائتلاف الفتح با اشاره به اینکه چنین اخباری به هیچ وجه صحت ندارد، خاطر نشان کرد: من نامزد این منصب (نخست وزیری) نیستم و نامزدی خود را رد می کنم.

اولین و آخرین چیزی که برایم اهمیت دارد، حفظ اتحاد چارچوب است .

العامری در پایان تأکید کرد که از نامزدی که در چارچوب هماهنگی بر سر آن، اتفاق نظر صورت گیرد، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد؛ هر چند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی العامری: قصد ندارم نخست وزیر شوم

هادی العامری: قصد ندارم نخست وزیر شوم