مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-11سياسي

انتقاد از عملکرد شورای شهرکرد در انتخاب شهردار/ استانداری می تواند ورود کند


مدیرکل دفتر امور شهری و روستاهای استانداری چهارمحال و بختیاری با انتقاد از طولانی شدن فرآیند انتخاب شهردار شهرکرد گفت: در هیات تخلفات شوراهای استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، بهادر عبدالغنی در خصوص تعلل در انتخاب شهردار شهرکرد، گفت: از زمان آغاز به کار شورای شهر شهرکرد، چهار نفر به عنوان سرپرست و شهردار انتخاب شده اند.

مدیرکل دفتر امور شهری و روستاهای استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: محمدتقی جاپلقی به عنوان شهردار با اکثریت آرای شورای شهر شهرکرد انتخاب شد، اما این شهردار به بهانه عدم احراز سکونت کنار گذاشته شد، در حالیکه این مسئله یک بهانه بود و دلایل اصلی مطرح نشد.

وی با تاکید بر اینکه حامد فروزنده با پنج رای به عنوان شهردار شهرکرد در جلسه شورای شهر انتخاب شد، بیان کرد: فرآیند صدور رای زمان بر شده است، طی نامه های متعدد حساسیت انتخاب شهردار به شورای شهر و وزارت کشور اعلام شده است تا این مسئله سریعا تعیین تکلیف شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و روستاهای استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: طولانی شدن فرآیند انتخاب شهردار مانع خدمت رسانی مطلوب به مردم مرکز استان شده است، زیرا سرپرست شهرداری اختیار کامل ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عملکرد شورای شهرکرد در انتخاب شهردار/ استانداری می تواند ورود کند

انتقاد از عملکرد شورای شهرکرد در انتخاب شهردار/ استانداری می تواند ورود کند