مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 20:272022-07-10اجتماعي

یکطرفه شدن هراز لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین در ورودی های شرقی پایتخت


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) هستیم و به دلیل عدم وجود بار ترافیکی سنگین یکطرفه شدن هراز لغو شد.

- ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و روان در جریان است و به دلیل عدم وجود بار ترافیکی یکطرفه شدن این محور لغو شد.

وی گفت: آمد و شد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و روان در جریان است و خودروها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه در محدوده محور قدیم جاجرود، گیلاوند، آزادراه تهران-پردیس و دیگر شهرهای عبوری محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده اما پس زدگی بار ترافیکی در این محورها بسیار محدود است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن توصیه به هموطنان برای رعایت مدیریت زمان سفر، ابراز کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و هم وطنان بدون ترافیک های سنگین و پس ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکطرفه شدن هراز لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین در ورودی های شرقی پایتخت

یکطرفه شدن هراز لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین در ورودی های شرقی پایتخت