مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-10حوادث

شهادت 2 مامور انتظامی در چهارمحال و بختیاری


با استقرار تیم های گشت به محض رویت خودرو گروگانگیر ، کارکنان بخش باباحیدر دستور ایست دادند ولی راننده با بی توجهی به سمت ماموران تیراندازی کرد که در حین تیراندازی گروهبان یکم مرتضی کریم زاده و سرباز وظیفه ابوالفضل هیبتی به فیض شهادت نائل آمدند.

- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شهادت 2 نفر از ماموران جان بر کف فرماندهی انتظامی استان در درگیری با گروگانگیر مسلح در شهرستان فارسان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار منوچهر امان اللهی با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام یک مورد آدم ربایی در یکی از استان های همجوار و متواری شدن مسلحانه فرد مذکور با خودرو به سمت استان، به محض رصد و شناسایی پلاک خودرو گروگانگیر ، تیم های گشتی در محورهای مواصلاتی جهت دستگیری و توقیف مستقر شدند.

وی اظهار داشت: با استقرار تیم های گشت به محض رویت خودرو گروگانگیر ، کارکنان بخش باباحیدر دستور ایست دادند ولی راننده با بی توجهی به سمت ماموران تیراندازی کرد که در حین تیراندازی گروهبان یکم مرتضی کریم زاده و سرباز وظیفه ابوالفضل هیبتی به فیض شهادت نائل آمدند.

به گفته وی، با حضور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان و در تعقیب و گریز ،گروگانگیر مسلح به هلاکت رسید و یکی از کارکنان شهرستان فارسان نیز در این حین مجروح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 2 مامور انتظامی در چهارمحال و بختیاری

شهادت 2 مامور انتظامی در چهارمحال و بختیاری