مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-10حوادث

کشف محموله داروهای احتکاری در قرچک به ارزش 100 میلیارد


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف محموله بزرگ داروهای احتکاری شامل 2 میلیون قلم انواع داروی مورد نیاز مردم به ارزش 100 میلیارد ریال از یک انبار در قرچک و دستگیری صاحب انبار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر احتکار دارو در یک انبار در شهرستان قرچک بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از محل 2 میلیون قلم انواع داروهای مختلف مورد نیاز مردم را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به ارزش ریالی این محموله که توسط کارشناسان 100 میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: بخش بزرگی از این داروها به دلیل مدت زمان نگهداری طولانی، تاریخ مصرفشان گذشته و بخشی دیگر به دلیل شرایط نگهداری نامناسب فاسد شده اند که بحمدالله از توزیع این حجم از دارو در داروخانه ها جلوگیری به عمل آمد.

سردار عزیزی در پایان با اشاره به دستگیری صاحب انبار و معرفی وی به مراجع قضایی تاکید کرد: سلامت مردم همانند امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راه با متخلفان و سودجویان به شدت برخورد خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله داروهای احتکاری در قرچک به ارزش 100 میلیارد

کشف محموله داروهای احتکاری در قرچک به ارزش 100 میلیارد