مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-10پزشكي

اعلام اسامی پایگاه های تجمیعی فعال واکسیناسیون کووید 19 در تهران


به گزازرش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به به افزایش موارد ابتلا به سویه جدید کووید19 و افزایش شهرهای قرمز و نارنجی در کشور اسامی پایگاه های تجمیعی فعال واکسیناسیون کووید19 در تهران را اعلام کرد.

- 8.

پایگاه بهاران واقع در مرزداران دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین علاوه بر پایگاه های تجمیعی، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت نیز در حال حاضر خدمات واکسیناسیون ارائه می دهند.

گفتنی است، پایگاه های تجمیعی فعال واکسیناسیون کووید-19 در حال تکمیل شدن جهت ارائه خدمات به مردم شریف ایران هستند و نا پایان هفته اسامی مراکز جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

دکتر عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی کرونا اعلام کرد با توجه به افزایش موارد ابتلا، بستری ها، سرپایی ها و شهرهای قرمز و نارنجی در جلسه امروز ستاد ملی کرونا بر استفاده از ماسک در کلیه فضاها چه باز و چه سر پوشیده در شهر های قرمز و نارنجی تأکید شد.

وی همچنین گفت: تزریق نوبت یادآور واکسن در کشورهای مختلف باعث کاهش موارد ابتلای بیماری کرونا شده است و بر عکس کشورهایی که پوشش واکسن کاملی داشتند ولی زمان زیادی از تزریق واکسن گذشته مجدداً موارد ابتلا در آنها فراوان گزارش شده است، پس باید تزریق واکسن یادآور را جدی بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی پایگاه های تجمیعی فعال واکسیناسیون کووید 19 در تهران

اعلام اسامی پایگاه های تجمیعی فعال واکسیناسیون کووید 19 در تهران