مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 01:272022-07-09بين الملل

یک بام و دو هوای آمریکا در قبال کوبا؛ 28 مقام کوبایی تحریم شدند


یک بام و دو هوای آمریکا در قبال کوبا؛ 28 مقام کوبایی تحریم شدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه شنبه محدودیت های صدور روادید را علیه 28 مقام کوبایی اعلام کرد که به ادعای خود در سرکوب تظاهرات سال قبل نقش داشتند.

این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد که این محدودیت ها شامل اعضای بلندپایه حزب کمونیست کوبا و مقاماتی می شود که در بخش های ارتباطات دولتی و رسانه ای این کشور کار می کنند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، برونو رودریگز وزیر امور خارجه کوبا بلافاصله پس از اعلام این خبر، اقدامات و سیاست آمریکا در قبال کشورش را مورد انتقاد قرار داده و گفت که این اقدامات ناقض قوانین بین المللی است.

رودریگز توضیح داد: با توجه به تلاش ناموفق برای برانگیختن خیزش مردمی در کوبا در سال 2021، دولت آمریکا و وزیر امور خارجه آن به دنبال بی اعتبار کردن پیروزی مردم بر تجاوزات امپریالیستی هستند .

دولت کوبا می گوید که تحریم های اقتصادی آمریکا در دوران جنگ سرد، همراه با تلاش ها برای دامن زدن به اعتراضات در این جزیره، با هدف سرنگونی دولت کمونیستی است.

به نوشته رویترز، وزارت امور خارجه آمریکا مقامات کوبا را که با محدودیت های جدید روادید مواجه شدند، متهم کرد که سیاست هایی را که به ادعای آنها منجر به بازداشت و محاکمه های 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای آمریکا در قبال کوبا؛ 28 مقام کوبایی تحریم شدند

یک بام و دو هوای آمریکا در قبال کوبا؛ 28 مقام کوبایی تحریم شدند