مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 20:472022-07-09بين الملل

زلنسکی قانونی شدن ازدواج همجنس گرایان در اوکراین را بررسی می کند


با توجه به درخواست بیش از 25 هزار اوکراینی از رییس جمهور این کشور برای قانونی کردن ازدواج همجنس گرایان، وی این موضوع را بررسی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طی درخواستی که در اوکراین بیش از 25 هزار امضا جمع کرده است، از ولودمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین درخواست شده است تا ازدواج همجنس گرایان در این کشور قانونی شود.

در حالی که جنگ در اوکراین وارد مراحل حساسی شده و حدود یک پنجم مساحت این کشور تحت سیطره نیروهای طرفدار روسیه قرار گرفته است، امضا کنندگان این درخواست در بیانیه خود از رییس جمهور اوکراین درخواست کردند که ازدواج همجنس گرایان را برسمیت بشناسد.

موضع زلنسکی درباره این موضوع همچنان نامشخص است.

البته وی در جریان رقابت های ریاست جمهوری سال 2019، خود را فردی لیبرال معرفی کرده و در جریان نخستین کنفرانس خبری خود نیز گفت نمی خواهد هیچ چیز منفی درباره همجنس گرایان مطرح کند.

انتشار این خبر در حالی صورت می گیرد که بعد از مسلط شدن نیروهای روسی بر شهر لیسیچانسک و کامل شدن کنترل این کشور بر استان لوهانسک در شرق اوکراین، اکنون از پیشروی روس ها در منطقه خارکیف خبر می رسد.

همچنین ویتالی گانچف رییس اداره نظامی-مدنی منطقه خارکیف - که نوعی حکومت موقت روسی برای این منطقه محسوب می شود - گفت حدود 20 درصد از منطقه خارکیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی قانونی شدن ازدواج همجنس گرایان در اوکراین را بررسی می کند

زلنسکی قانونی شدن ازدواج همجنس گرایان در اوکراین را بررسی می کند