مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 18:422022-07-09اجتماعي

صدور هشدار زرد گرد و خاک در استان تهران


از مردم می خواهیم نسبت به محافظت از تاسیسات حساس به گرد و خاک، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره و پرهیز از پرواز با گلایدر و هواپیماهای سبک توجه ویژه داشته باشند.

-   مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد گرد و خاک در استان تهران خبر داد و در خصوص احتمال تنش دمایی گفت: با توجه به پیش بینی افزایش گرما از همه مردم می خواهیم مصرف انرژی را مدیریت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستانداری تهران، حامد یزدی مهر روز شنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد وزش باد و گرد و خاک در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: براساس گزارش های هواشناسی وزش باد شدید و نسبتاً شدید در استان تهران پیش بینی شده است.

یزدی مهر با بیان اینکه طبق گزارشات زمان شروع ورزش باد از امروز شنبه 18 تیر ماه آغاز و تا اواخر وقت دوشنبه 20 تیرماه ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: وزش باد شدید به ویژه در ساعات عصر و شب با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به خطرات این وزش باد افزود: احتمال سقوط اجسام از ارتفاع و سازه های نیمه کاره، ریزش موقت گرد و خاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و گسترش گرد و غبار انتقالی غربی وجود دارد که در این خصوص توصیه می شود مردم تمهیدات لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار زرد گرد و خاک در استان تهران

صدور هشدار زرد گرد و خاک در استان تهران