مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-09دانش

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد


با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، اسماعیل چمنی به عنوان سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، با حکم محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، اسماعیل چمنی به عنوان سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد.

در حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان و تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش - محور، پژوهش آموزش - محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

اسماعیل چمنی در حین ورود به مقطع دکتری در سال 1380 بورسیه تحصیلی دانشگاه محقق اردبیلی را از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اخذ کرده و از آن زمان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد