مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 12:472022-07-09اجتماعي

بازگشت دوباره گرما همراه با وزش باد نسبتاً شدید در اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه روند کاهشی دما را در چند روز آینده در استان نداریم، گفت: وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی از بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

- حجت اله علی عسگریان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی سه روز آینده است.

وی با اشاره به اینکه روند کاهشی دما را در چند روز آینده در استان نداریم، افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی از بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و از روز سه شنبه وزش باد شدید و در نیمه شرقی همراه با گردوخاک محلی پیش بینی می شود.

علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 41 و کمینه فردا صبح 23 درجه سانتی گراد و بویین میاندشت با 10 درجه و خوروبیابانک با 42 درجه سانتی گراد به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دوباره گرما همراه با وزش باد نسبتاً شدید در اصفهان

بازگشت دوباره گرما همراه با وزش باد نسبتاً شدید در اصفهان