مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-09اقتصادي

بومی سازی قطعه ای حیاتی در دستگاه های تنفس مصنوعی توسط فناوران مشهدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صادق صحرایی مدیرعامل شرکت توسعه آلین صنعت بارثاوا با اعلام این خبر افزود: این رگولاتور در واقع قسمت ورودی دستگاه های تنفس مصنوعی است و هوای فشرده ورودی به این دستگاه ها را که اغلب با فشار چهار بار است در محدوده .

- یک شرکت فناور در استان خراسان رضوی با حمایت صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین بخشی از هزینه های تولید موفق به ساخت رگولاتور هوای فشرده شد که در دستگاه های تنفس مصنوعی کاربرد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صادق صحرایی مدیرعامل شرکت توسعه آلین صنعت بارثاوا با اعلام این خبر افزود: این رگولاتور در واقع قسمت ورودی دستگاه های تنفس مصنوعی است و هوای فشرده ورودی به این دستگاه ها را که اغلب با فشار چهار بار است در محدوده مشخصی ثابت کرده و تبدیل به هوای تغذیه ورودی دستگاه های تنفس مصنوعی می کند.

صحرایی ادامه داد: این محصول در دستگاه های تنفسی مثل ونتیلاتور، دستگاه بیهوشی، اکسیژن ساز و.

مورد استفاده قرار می گیرد.

وی قیمت پایین نسبت به محصولات مشابه خارجی، طراحی تخصصی، دقت و عملکرد بالا و همچنین گارانتی بی قید و شرط را از جمله مزایای این محصول عنوان کرد و گفت: مهم ترین مزیت این محصول برای مصرف کنندگان داخلی، امکان سفارشی سازی محصول مطابق با نیاز مشتریان و عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی قطعه ای حیاتی در دستگاه های تنفس مصنوعی توسط فناوران مشهدی

بومی سازی قطعه ای حیاتی در دستگاه های تنفس مصنوعی توسط فناوران مشهدی