مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-09سياسي

ایجاد بیش از 377 هزار متر مربع فضای سبز جنگلی در قم


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: 377 هزار و 400 مترمربع میزان فضای سبز جنگلی قم با گونه های مقاوم و مثمر است و هم اکنون شاهد وجود باغات میوه در اطراف و حریم شهری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در جلسه شورای سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری که با حضور سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات سال گذشته شهرداری قم در حوزه فضای سبز اظهار داشت: سال گذشته 20 بوستان جدید احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت که بوستان های خضر، ارکیده، دوچرخه، تبسم، طراوت، ترافیک و ستایش ازجمله این بوستان های جدید است.

وی با تأکید بر ادامه سیاست شهرداری قم در افزایش سرانه های فضای سبز شهری، یادآور شد: تا پایان سال 1400 سرانه فضای سبز شهری قم به بیش از 281 هزار مترمربع رسیده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: 377 هزار و 400 مترمربع میزان فضای سبز جنگلی قم در سال 1400 با گونه های مقاوم و مثمر است و هم اکنون شاهد باغات میوه در اطراف و حریم شهری هستیم.

وی با بیان اینکه شهر قم در مقایسه با مراکز استان ها و کلان شهرهای کشور با رسیدن به سرانه بیش از 20 مترمربع به ازای هر شهروند، بعد از اصفهان و شیراز سومین شهر سبز کشور است، گفت: در قالب نهضت معابر سبز، هم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 377 هزار متر مربع فضای سبز جنگلی در قم

ایجاد بیش از 377 هزار متر مربع فضای سبز جنگلی در قم