مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 08:372022-07-09سياسي

ورود دادستانی به دیوار کشی در باغ فاتح کرج


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به ورود دادستانی به موضوع دیوارکشی ملک موقوفه در جهانشهر کرج، گفت: اداره کل اوقاف استان اقدام به تخریب این دیوار کرد تا درروزهای آتی نرده های آهنی جایگزین دیوار بتنی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، در خصوص احداث دیوار در باغ فاتح کرج که موجب نارضایتی شهروندان شده بود، گفت: دادستانی به موضوع دیوارکشی ملک موقوفه در جهانشهر کرج ورود کرد.

وی افزود: در پی دریافت گزارشات متعدد در خصوص انجام دیوارکشی در محدوده باغ فاتح کرج و شائبه هایی که در بین شهروندان شکل گرفته بود، دادستانی به این موضوع ورود و خواستار توضیح اداره کل اوقاف استان در این خصوص شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: حسب اظهارات مسؤولان مربوطه این دیوارکشی به منظور جلوگیری از تجمع معتادان متجاهر انجام شده بود که با توجه به نوع دیوارکشی و نارضایتی عمومی از این موضوع، دستور برچیدن این دیوار و جایگرینی آن با نرده های آهنی صادر شد.

مددی اضافه کرد: در نتیجه اداره کل اوقاف استان اقدام به تخریب این دیوار کرد تا در روزهای آینده اقدامات لازم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی به دیوار کشی در باغ فاتح کرج

ورود دادستانی به دیوار کشی در باغ فاتح کرج