مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 08:322022-07-09ورزشي

مهاجم تیم ملی در تمرینات تیم انگلیسی شزکت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی که اخیراً قرارداد قرضی اش با این تیم به قرارداد دائمی تبدیل شده است، - اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی به اردوی این تیم در استانبول اضافه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی که اخیراً قرارداد قرضی اش با این تیم به قرارداد دائمی تبدیل شده است، به اردوی هال سیتی در ترکیه اضافه شد.

هال سیتی برای برپایی یک اردوی آماده سازی راهی استانبول شده است و فردا یکشنبه دیداری دوستانه با تیم فنرباغچه برگزار می کند.

صیادمنش که در سال 2019 از تیم استقلال ایران راهی فنرباغچه شده بود، تنها سه ماه در این تیم بازی کرد و سپس به تیم استانبول اسپور قرض داده شد.

اللهیار در ادامه 18 ماه به تیم زوریا لوهانسک اوکراین رفت و بعد از درخشش با این تیم، مجدداً به فنرباغچه بازگشت.

این مهاجم جوان ایران در ادامه نقل و انتقالات قرضی خود، زمستان گذشته راهی هال سیتی انگلیس شد اما چند هفته پیش، مالک ترک تبار هال سیتی قرارداد او را با مبلغ 4 میلیون و 500 هزار یورو دائمی کرد.

اما نکته سئوال برانگیز انتقال مهاجم ایران این است که هال سیتی تاکنون به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده است؛ حتی زمانی که صیادمنش در اردو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجم تیم ملی در تمرینات تیم انگلیسی شزکت کرد

مهاجم تیم ملی در تمرینات تیم انگلیسی شزکت کرد