مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 20:522022-07-08سياسي

نمایش مردمی فیلم هناس در مشهد برگزار شد


نمایش مردمی فیلم هناس برگرفته از زندگی همسر شهید داریوش رضایی نژاد، امروزدر پردیس سینمایی هویزه مشهد با حضور همسر و دختر آن شهید و برخی از عوامل فیلم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نمایش مردمی فیلم هناس برگرفته از زندگی همسر شهید داریوش رضایی نژاد، از دانشمندان هسته ای کشور، که توسط عوامل صهیونیستی ترور شده و به شهادت رسید، روز جمعه طی آیینی در پردیس سینمایی هویزه مشهد با حضور همسر و دختر آن شهید و برخی از عوامل فیلم برگزار شد.

مجید عسکری مدیر حوزه هنری خراسان رضوی در مراسم اجرای این فیلم اظهار کرد: امیدوارم ما میزبان خوبی برای همسر و دختر شهید داریوش رضایی نژاد در این یکی دو روز نمایش فیلم در مشهد باشیم و به آنان خوش گذشته باشد.

عسکری با اشاره به فعالیت های حوزه هنری خراسان رضوی، بیان کرد: در ماه های اخیر، که کمی از محدودیت های کرونایی کاسته شده تلاش کردیم در فضای سینما، برنامه هایی را برگزار کنیم تا به همان اندازه که در فضای تولید فیلم خوب، انقلابی و سالم در کشور تلاش می شود، در دیده شدن و توزیع آثار هنری نیز بتوان تلاش مضاعفی داشت.

وی تصریح کرد: تلاش همه بر این است که تولید هر فیلم، تئاتر یا محصول هنری، به نحو احسن انجام گیرد و شرایطی فراهم شود که مخاطب آن اثر را ببیند تا تاثیرگذاری خود را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش مردمی فیلم هناس در مشهد برگزار شد

نمایش مردمی فیلم هناس در مشهد برگزار شد