مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 20:322022-07-08سياسي

از فرسودگی راه های روستایی لاله آباد تا شیوع آفت ویلاسازی


جلسه شورای اداری شهرستان بابل در بخش لاله آباد این شهرستان برگزار و به مشکلات راه روستایی بخش، تغییر کاربری اراضی، مشکلات کشاورزان، عدم آنتن دهی خطوط تلفن همراه و کمبود اعتبارات عمرانی پرداخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، قاسم عزیززاده گرجی در جلسه شورای اداری بابل اظهار کرد: خدمت به مردم در قرآن و فرهنگ اهل بیت بسیار اهمیت دارد، ما خودمان باید دنبال مشکلات مردم باشیم نه اینکه مردم به ما مراجعه کنند و از مشکلات بگویند، این فرصت خدمت به مردم را باید غنیمت شمرد.

وی افزود: باید جوابگوی فرصت های از دست رفته و حقوق های تضعیف شده باشیم، بناست مسایل مردم را حل کنیم، در نظام اسلامی مدیر باید بدنبال مشکلات برود، مدیر شدیم تا از امکانات و نیروها خوب استفاده کنیم، اگر قرار باشد اداره ای روزمرگی کند بهتر است نباشد، حضور بین مردم و در کنار مشکلات مردم بودن و اعلام همدردی خیلی اهمیت دارد.

فرماندار بابل با بیان اینکه مردم معیار ارزشیابی ما هم هستند، ادامه داد: هر یک از دستگاه های اجرایی شهرستان اهدافی دارند، گلایه های مسؤولان بخشی نشان می دهد که روابط بعضی مدیران با بخش ها کم است؛ برگزاری این جلسات در بخش ها جهت آشنایی و هماهنگی بین مدیران شهرستان و بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فرسودگی راه های روستایی لاله آباد تا شیوع آفت ویلاسازی

از فرسودگی راه های روستایی لاله آباد تا شیوع آفت ویلاسازی