مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 16:022022-07-08سياسي

پرداخت زکات رافع مشکلات اقتصادی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، عفت و پاکدامنی را از اصول اخلاق دانست و اظهار کرد: کسی که عفت پیشه کند بنا بر روایت الهی و ائمه، جهاد کرده و مقام و اجر شهید را دارد.

امام جمعه بجنورد گفت: جوانی که بتواند مسیر ناپاکی و بی عفتی را برود اما حجاب و حیا را رعایت کنند و بر آن استمرار داشته باشد، اجرش کمتر از مجاهد در راه خداوند نیست.

وی تاکید کرد: رعایت حجاب ارتباطی با سیاست ندارد و خداوند در قرآن فرموده زنان باید حجاب خود را رعایت کرده، مو و گردن خود را بپوشانند و آرایش خود را آشکار نکنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه وصیت شهدا عفت و حجاب است، افزود: بسیاری از مجاهدان و شهدای ایران اسلامی برای مبارزه با بی عفتی به خاک و خون کشیده شدند.

امام جمعه بجنورد گفت: رعایت حجاب حکم شرعی و دستور خداوند است که باید نسبت به رعایت آن توجه داشته باشیم، چرا که آسیب بی حجابی و گسترده شدن بستر گناه و معصیت، دامن خانواده های بدحجاب را می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری در ادامه با اشاره به روز عرفه، افزود: روز عرفه فرصت دعا برای لطافت روح، برطرف کردن بلا، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت زکات رافع مشکلات اقتصادی است

پرداخت زکات رافع مشکلات اقتصادی است