مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-08سياسي

بانوان میدان دار فرهنگ سازی عفاف و حجاب هستند


امام جمعه باغستان با اشاره به اینکه بانوان میدان دار فرهنگ سازی عفاف و حجاب هستند، گفت: برای نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب بایستی از تمام توانایی ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، حجت الاسلام مسعود سرافراز امام جمعه باغستان ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی نماز جمعه باغستان ضمن تسلیت شهادت حضرت امام محمد باقر(ع) و اشاره به روز عفاف و حجاب، اظهار کرد: متأسفانه بدپوششی؛ بیماری بدخیم جوامع بشری امروز است و پشت سر موج بدپوششی و بدحجابی، توطئه و تلاش دشمن به خوبی دیده می شود.

وی افزود: نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یکی از ضرورت های باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است که باید از همه توانایی ها، اختیارات و امکانات موجود در نهادهای کشور بهره گرفت.

امام جمعه باغستان بیان کرد: آموزش و پرورش، حوزه ها، دانشگاه ها، نهادهای اقتصادی و فرهنگی و حتی بهداشتی کشور در رسیدن به هدف مورد نظر نقش بسزایی دارند.

میدان دار فرهنگ سازی عفاف و حجاب در حوزه های فردی و اجتماعی، ابتدائاً بانوان هستند و آنها هستند که باید مریم وار وارد میدان مطالبه و پیگیر در حوزه الهی عفاف و حجاب شوند و جهاد عفاف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان میدان دار فرهنگ سازی عفاف و حجاب هستند

بانوان میدان دار فرهنگ سازی عفاف و حجاب هستند