مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-08سياسي

اصلاح ساختار اقتصادی یکی از مهم ترین نیازهای کشور است


اصلاح ساختار معیوب اقتصاد کشور که از دولت های گذشته به زمین مانده بود، در دولت آیت الله رییسی در حال انجام است و این کار یکی از مهم ترین نیازهای کشور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام اصغر قائمی امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه دولت سیزدهم با دغدغه رفع مشکلات معیشتی مردم دست به اصلاح اقتصادی زد، اظهار داشت: اصلاح ساختار معیوب اقتصاد کشور که از دولت های گذشته به زمین مانده بود، در دولت آیت الله رییسی در حال انجام است و این کار یکی از مهم ترین نیازهای کشور بود.

وی با بیان اینکه دولت برای رفع مشکلات اقتصادی تمام دغدغه و تلاش خود را به کار بسته تا از این وضعیت خارج شویم، افزود: تا رسیدن به نتیجه مطلوب اقشار مختلف جامعه باید همراهی کنند، چرا که بدون همراهی مردم مشکلات برطرف نمی شود.

قائمی با بیان اینکه در یکسال اخیر صادرات کشور بیش از 96 درصد افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: بنا بر گفته رییس جمهور در هر ماه 12 هزار میلیارد تومان بدهکاری های دولت قبل پرداخت می شود.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به هفته عفاف و حجاب عنوان کرد: دشمنان برای تسلط بر جوامع اسلامی می خواهند زنان مسلمان را از حجاب اسلامی خارج کنند تا بی حجابی در بین مسلمانان رایج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختار اقتصادی یکی از مهم ترین نیازهای کشور است

اصلاح ساختار اقتصادی یکی از مهم ترین نیازهای کشور است