مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 13:572022-07-08سياسي

طرح حجاب و عفاف جدی گرفته شود


امام جمعه شهر ساوه خواستار اجرای محکم و قاطع طرح حجاب و عفاف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه ، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به جایگاه عفاف و حجاب در اسلام گفت : کشف حجاب یک ابزار استعماری و در جهت تسلط فرهنگی و به تبع آن تسلط سیاسی جوامع غربی بر دیگر جوامع بوده است که در ایران معاصر اولین گام ها در جهت مبارزه سازمان یافته با حجاب و تلاش برای استفاده از ابزار زنان در جهت مقاصد شوم و پلید فرهنگی به اواخر دوره قاجار باز می گردد .

 وی افزود : اسلام و قرآن در آیات و روایات فراوان به مسئله حجاب و عفاف تاکید داشته چرا که حجاب به بهداشت روانی زنان و مردان کمک میکند .

  امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه حجاب رابطه خانوادگی را تحکیم کرده و از فروپاشی نظام خانواده جلوگیری می کند گفت : حجاب حریم اجتماع را از بی عفتی و آلودگی های جنسی نگه می دارد و شخصیت وکرامت زن را تامین کرده و او را از یک شخصیت ابزاری به شخصیت مستقل تبدیل می نماید.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد : در عصر حاضر متاسفانه بسیاری از ارزش های دینی و انسانی از طرف مستکبران جهانخوار با گسترش سلطه شبکه سازمان های بین المللی در سراسر عالم مورد هجوم و تخریب قرار گرفته است و اشاعه ابتذال و فساد، نام ترویج فرهنگ و خدمت به جامعه بشری به خود می گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حجاب و عفاف جدی گرفته شود

طرح حجاب و عفاف جدی گرفته شود