مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 11:272022-07-08بين الملل

طالبان: بازگشت زندانیان افغانستان از امارات به تعویق افتاد


طالبان اعلام کرد که به دلیل مشکلات فنی انتقال زندانیان افغانستان از امارات به تاخیر افتاده و این اقدام پس از عیدسعید فطر انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، دفتر عبدالغنی ملابرادر معاون اول نخست وزیر طالبان اعلام کرد که به دلیل مشکل فنی بازگشت زندانیان افغانستان از امارات به تعویق افتاده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر ملابرادر، قرار بود امروز 75 زندانی افغانستانی از امارات به کابل اعزام شوند که به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاده و قرار است بعد از عیدسعید فطر انتقال این افراد انجام شود.

  پیش از این و در سفر ملابرادر، معاون نخست وزیر طالبان به امارات رایزنی در خصوص آزادی و انتقال زندانیان افغانستان در امارات صورت گرفته بود.

  این در حالی است که برخی منابع امروز اعلام کردند طالبان قرارداد جدیدی برای مدیریت فرودگاه کابل که پیش از این قرار بود به ترکیه و قطر وگذار شود با امارات متحده عربی امضا می کند.

رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که طالبان و امارات متحده عربی برای مدیریت فرودگاه کابل و چندین فرودگاه مهم دیگر افغانستان به توافق رسیده و طی چند هفته آینده این موضوع رسانه ای خواهد شد.

این در حالی است که قرار بود مدیریت فرودگاه های افغانستان به قطر و ترکیه واگذار شود، اما گفتگوها در این زمینه به بن بست خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان: بازگشت زندانیان افغانستان از امارات به تعویق افتاد

طالبان: بازگشت زندانیان افغانستان از امارات به تعویق افتاد