مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 20:022022-07-07سياسي

معاون پارلمانی رییس جمهور: دوگانگی ایرانی اسلامی در فرهنگ دکتر معین جایی ندارد


محمد حسینی مهم ترین ویژگی دکتر محمد معین را ایرانی و اسلام دوستی وی دانست و گفت: عده ای همواره سعی داشتند یک دوگانگی ایرانی اسلامی در آثار دکتر محمد معین ایجاد کنند ولی این استاد گرانقدر به ایران و اسلام توجه و علاقه ویژه ای داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، محمد حسینی عصر امروز در مراسم سالگرد استاد دکتر محمد معین در محل آرامگاه این استاد فرهیخته با بیان اینکه توجه به فرهنگ در استان گیلان به یک امر ویژه مبدل شده است، اظهار کرد: مردم استان گیلان یکی از فرهیخته ترین مردمان کشور هستند که استادان زیادی در عرصه فرهنگ، هنر و ادببات به مانند استاد دکتر محمد معین را تحویل جامعه دادند.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به فرهیختگان ادبیات و هنر در کشور گفت: استکبار در 44 سال گذشته تمام تلاش خود را برای کمرنگ جلوه دادن فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی انجام داده ولی مردم فرهنگ دوست ایران همواره با برگزاری مراسمات یادبود برای هنرمندان خود در عرصه های مختلف مانع از انجام این کار شدند.

  معاون اجرایی رییس جمهور مهم ترین ویژگی استان دکتر محمد معین را ایرانی و اسلام دوستی وی دانست و بیان کرد: عده ای همواره سعی داشتند یک دوگانگی ایرانی اسلامی در آثار دکتر محمد معین ایجاد کنند ولی این استاد گرانقدر به ایران و اسلام توجه و علاقه ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمانی رییس جمهور: دوگانگی ایرانی اسلامی در فرهنگ دکتر معین جایی ندارد

معاون پارلمانی رییس جمهور: دوگانگی ایرانی اسلامی در فرهنگ دکتر معین جایی ندارد