مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 19:472022-07-07سياسي

راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت متروکه شهرستان تکاب


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت متروکه شهرستان تکاب، پس از سال ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی پیمان آرامون در جلسه بررسی نیازهای اجرایی و فنی راههای اصلی و روستایی شهرستان های تکاب و شاهین دژ با حضور فرمانداران و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احصاء نیازمندی های قیرپروژه های فعال شهرستان تکاب اظهار کرد: در بخش راههای روستایی شهرستان شاهین دژ برای 6 پروژه فعال یک هزار تن و شهرستان تکاب 500 تن قیر برای 5پروژه مورد نیاز است.

وی اضافه کرد: در حوزه روکش آسفالت نیز برای راههای شهرستان تکاب نیازمند 860 تن و شهرستان شاهین دژ نیازمند یک هزار تن قیر هستیم که با تامین آن پروژه های در مرحله آسفالت با سرعت به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت توجه به دغدغه مردم منطقه جهت بهره مندی از راه مناسب اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته از محور تکاب-دندی-تخت سلیمان با معرفی کارخانه آسفالت متروکه از سال های قبل، نسبت به ارائه طرح توجیهی در راستای دریافت اعتبارات مناسب جهت فعالسازی این کارخانه و کسب دستور مساعد ریاست محترم سازمان در این ارتباط  اقدام شد که گشایش بزرگی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت متروکه شهرستان تکاب

راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت متروکه شهرستان تکاب