مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 19:222022-07-07سياسي

خوزستان در شهادت باقرالعلوم(ع) رخت عزا به تن کرد


همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) آیین سوگواری با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر استان خوزستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن هفتم ماه ذیحجه، سالروز شهادت جانسوز پنجمین ستاره تابناک سپهر امامت و ولایت حضرت امام محمدباقر(ع) مردم نقاط مختلف استان خوزستان به عزاداری و سوگواری پرداختند.

شیعیان حضرت باقر(ع) در نقاط مختلف استان خوزستان همزمان با سالروز شهادت آن امام همام در مساجد، حسینیه ها، تکایا و دیگر اماکن مذهبی حضور یافتند و در عزای پنجمین امام خود سوگواری کردند.

همچنین با حضور علما، روحانیون و طلاب علوم دینی همزمان با شهادت حضرت باقرالعلوم(ع) مجالس وعظ و خطبه خوانی نیز در نقاط مختلف استان خوزستان از جمله شهر اهواز و زادگاه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار شد و سخنرانان سجایای اخلاقی و نکاتی را از زندگی بابرکت پنجمین امام شیعیان را برای حاضران بیان کردند.

مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در سراسر استان خوزستان نیز با حضور در جمع عزاداران حضرت امام محمدباقر(ع)، به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداختند.

در مسجد امام حسن عسکری(ع) فاز 2 پادادشهر، مسجد امام علی(ع) کیان آباد، مسجد فاطمه زهرا(س) پردیس، مسجد ولایت سه راه گلستان، مسجد فاطمیه کیانپارس، مسجد چهارده معصوم(ع) فاز یک پادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان در شهادت باقرالعلوم(ع) رخت عزا به تن کرد

خوزستان در شهادت باقرالعلوم(ع) رخت عزا به تن کرد