مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 19:222022-07-07سياسي

پاشینیان از مشارکت ایران در پروژه های زیرساختی ارمنستان استقبال کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی که در چارچوب سفر به کشورهای منطقه قفقاز، - نخست وزیر ارمنستان در دیدار علی شمخانی از مشارکت شرکت های ایرانی در پروژه های زیرساختی ارمنستان استقبال و بر لزوم توسعه بیش از پیش روابط دو کشور در همه حوزه ها تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی که در چارچوب سفر به کشورهای منطقه قفقاز، به جمهوری ارمنستان سفر کرده است، عصر امروز با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دیدار و درباره مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.

در این دیدار شمخانی با اشاره به روابط روبه توسعه دو کشور،کاهش تنش، حفظ امنیت منطقه ای و افزایش همکاری های دسته جمعی بدون ایفای نقش و دخالت قدرت های خارجی را از فوری ترین نیازهای منطقه برای نیل به ثبات و پیشرفت ذکر کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با تاکید بر ضرورت حل اختلافات موجود بین کشورهای منطقه از طریق گفت وگو و اجتناب از خشونت گفت: هرگونه تنش در منطقه، بسترساز حضور و ایفای نقش کشورهای فرامنطقه ای خواهد بود که قطعا نفعی در آن نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشینیان از مشارکت ایران در پروژه های زیرساختی ارمنستان استقبال کرد

پاشینیان از مشارکت ایران در پروژه های زیرساختی ارمنستان استقبال کرد