مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 19:022022-07-07سياسي

استقبال پاشینیان از مشارکت شرکت های ایرانی در پروژه های زیرساختی ارمنستان


نخست وزیر ارمنستان در دیدار علی شمخانی از مشارکت شرکت های ایرانی در پروژه های زیرساختی ارمنستان استقبال و بر لزوم توسعه بیش از پیش روابط دو کشور در همه حوزه ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی که در چارچوب سفر به کشورهای منطقه قفقاز، به جمهوری ارمنستان سفر کرده است، عصر امروز با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دیدار و درباره مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.

در این دیدار شمخانی با اشاره به روابط روبه توسعه دو کشور،کاهش تنش، حفظ امنیت منطقه ای و افزایش همکاری های دسته جمعی بدون ایفای نقش و دخالت قدرت های خارجی را از فوری ترین نیازهای منطقه برای نیل به  ثبات و پیشرفت ذکر کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با تاکید بر ضرورت حل اختلافات موجود بین کشورهای منطقه از طریق گفت وگو و اجتناب از خشونت گفت: هرگونه تنش در منطقه، بسترساز حضور و ایفای نقش کشورهای فرامنطقه ای خواهد بود که قطعا نفعی در آن نخواهد بود.

دبیر شورای امنیت ملی کشورمان با ابراز رضایت از سطح مطلوب روابط سیاسی فیمابین، گفت: با توجه به اراده رهبران دو کشور در توسعه همه جانبه مناسبات، سطح همکاری های اقتصادی نیز باید به همین میزان، بلکه بیشتر افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پاشینیان از مشارکت شرکت های ایرانی در پروژه های زیرساختی ارمنستان

استقبال پاشینیان از مشارکت شرکت های ایرانی در پروژه های زیرساختی ارمنستان