مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 16:472022-07-07اجتماعي

زارعی: تنها 15 درصد پذیرش دانشگاه ها از طریق کنکور انجام می شود.


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن زارعی رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش در حاشیه اولین نشست تصمیم گیری قطب چهارم کشور گفت: - رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: تنها 15 درصد پذیرش دانشگاه ها از طریق کنکور انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن زارعی رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش در حاشیه اولین نشست تصمیم گیری قطب چهارم کشور گفت: مرکز سنجش کشور به عنوان محور فعالیت آموزش و پرورش تا سطح منطقه نفوذ پیدا کرده و طبق تصمیم گیری های انجام شده از سوی مرکز سنجش تقسیم بندی قطبی در سراسر کشور صورت گرفته است.

وی با اشاره به تقسیم بندی های قطبی مرکز سنجش در کشور، افزود: طبق این تقسیم بندی استان ها در چند قطب تقسیم بندی شده اند و در هر قطب چند استان همجوار عضویت خواهند داشت و چنانچه مشکلی در نظام آموزش و پرورش رخ دهد با قطب های تشکیل شده مشورت و تصمیم گیری های لازم انجام می شود.

رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در هریک از قطب های تشکیل شده محوریت های ویژه ای محول شده که در هر یک از موضوع ها بر حسب نیاز جلسه تصمیم گیری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: تنها 15 درصد پذیرش دانشگاه ها از طریق کنکور انجام می شود.

زارعی: تنها 15 درصد پذیرش دانشگاه ها از طریق کنکور انجام می شود.