مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-07اجتماعي

خیزش گرد و خاک در 19 استان/ احتمال آبگرفتگی معابر 4 استان


سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از رشد ابرهای همرفتی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد تگرگ و وزش باد شدید موقت خبر داد.

- سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از رشد ابرهای همرفتی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد تگرگ و وزش باد شدید موقت خبر داد.

سازمان هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک در 19 استان همچنین رگبار، رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر چهار استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از رشد ابرهای همرفتی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد تگرگ و وزش باد شدید موقت خبر داد.

این مخاطرات پنج شنبه (16 تیرماه) در ارتفاعات جنوبی کرمان و جنوب شرق بوشهر، جمعه (17 تیرماه) در هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوبی کرمان و شنبه ( 18 ترماه) در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان مورد انتظار است.

بر اثر این مخاطرات احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب به شکل محدود و محلی، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب روخانه های فصلی، احتمال صاعقه، احتمال کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا به طور موقت و احتمال شکستن درختان فرسوده پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش گرد و خاک در 19 استان/ احتمال آبگرفتگی معابر 4 استان

خیزش گرد و خاک در 19 استان/ احتمال آبگرفتگی معابر 4 استان