مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-07سياسي

همه پای کار پاسخ به درخواست داوطلبان کنکور


برخی داوطلبان کنکور سراسری خواستار بررسی شبهات در کنکور شدند، مسوولان این موضوع را بررسی کرده و صحت و سلامت قطعی کنکور را اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، تجربه نشان داده هر چقدر به جوانان می گوییم کنکور فقط یکی از مسیرهای سرنوشت شماست و آنقدر حساسیت ندارد که یک سال خود را در استرس بگذرانید، اما همچنان وقتی نام کنکور می آید اضطراب هم به همراه آن جوانان پشت کنکور را تحت تاثیر قرار می دهد.

این استرس به حدی است که برخی سودجویان حتی از آن سواستفاده کرده و کنکوری ها را فریب می دهند به طوریکه به طرق مختلف سعی در درآمدزایی از همین استرس جوانان را دارند، پیش از کنکور امسال نیز برخی کانال های تلگرامی ادعای فروش سوالات کنکور را داشتند یا نحوه تقلب را آموزش داده و ابزار لازم برای این کار را هم به قیمت های گزاف می فروختند.

همین مسائل سبب بروز شائبه لو رفتن سوالات کنکور و تقلب در کنکور در مجامع عمومی شد و داوطلبان کنکور را نگران کرد به طوریکه برخی از این داوطلبان نیز با ثبت پویشی در سامانه فارس من خواستار متخلفان برخورد کنند.

* موضوع تقلب در کنکور 1401 را بررسی کنید سردبیر سوژه فارس من در این باره گفت: نهادهای مرتبط باید با همکاری یکدیگر برای شناسایی و برخورد با متخلفان اقدام کنند، این افراد نباید در دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه پای کار پاسخ به درخواست داوطلبان کنکور

همه پای کار پاسخ به درخواست داوطلبان کنکور