مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-07سياسي

تحقیر و هل دادن نه در شان زنان ایران اسلامی است و نه شایسته عنوان نیروی انتظامی


بنا به فسلفه ذاتی تشکیل نیروی انتظامی ،این نهاد باید مامن مردم باشد، چرا که پناه مردم در انواع آسیب ها و بزه هایی که در شهر بروز می یابد نیروی انتظامی است و اگر این نگاه از مردم سلب شود و آرامش و آسایش مطلوب که در ذات نیروی انتظامی تجلی یافته را نیابند .

- تابناک : نماینده مردم تهران در نامه ای سرگشاده به فرمانده کل نیروی انتظامی با انتقاد از سبک برخورد برخی ماموران گشت ارشاد با زنان در روند اجرای قانون عفاف و حجاب تأکید کرد که تحقیر و هل دادن نه در شان زنان ایران اسلامی است و نه شایسته عنوان نیروی انتظامی.

محسن پیرهادی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در نامه ای سرگشاده به سردار حسین اشتری، فرمانده کل نیروی انتظامی با انتقاد از سبک برخورد برخی ماموران گشت ارشاد با زنان در روند اجرای قانون عفاف و حجاب نوشت: تاکید و توصیه رهبر معظم انقلاب بر مدارا و نهی ایشان از نفرت پراکنی در بخشی از جامعه، موید اهمیت سبک و روش اجرای قانون عفاف و حجاب است و تکلیف را برهمگان و به ویژه نیروی محترم انتظامی به عنوان ضابط اجرای آن آشکار می کند.

سبک و روشی که نیازمند آموزش ضابطان و ماموران نیروی انتظامی در این زمینه است، خوش رویی، داشتن سعه صدر و تقید به حفظ حرمت و عزت نفس شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیر و هل دادن نه در شان زنان ایران اسلامی است و نه شایسته عنوان نیروی انتظامی

تحقیر و هل دادن نه در شان زنان ایران اسلامی است و نه شایسته عنوان نیروی انتظامی