مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-07سياسي

مدارا و همراهی با مردم، جزو رویکردهای قوای سه گانه باشد


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: قوای سه گانه در کشور مدارا و همراهی کردن با مردم را جزو رویکردهای خود قرار دهند و در تصویب، اجرا و نظارت بر قوانین به آن پایبند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه همواره، حکومت و اجزای آن باید همراه مردم باشند، اظهار داشت: قوای سه گانه در کشور مدارا و همراهی کردن با مردم را جزو رویکردهای خود قرار دهند و در تصویب، اجرا و نظارت بر قوانین به آن پایبند باشند.

    طباطبایی نژاد با بیان اینکه حمایت از کشاورز، کمک به دولت است، تصریح کرد: کسی که زمینی را احیا می کند و در آن کشاورزی راه می اندازد، در حقیقت به دولت کمک کرده است؛ اما نگاهی در برخی از مدیران وجود دارد که ظاهراً تولیدکننده، بیگانه است؛ درحالی که اگر توجه کنند و از تولیدکننده چه در عرصه صنعت چه در عرصه کشاورزی حمایت شود، قیمت کالاها کاهش می یابد و در نهایت، به نفع مصرف کننده و حتی دولت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه اگر قانونی اشتباه است، وزارت دادگستری به دنبال اصلاح آن باشد، عنوان کرد: مدیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارا و همراهی با مردم، جزو رویکردهای قوای سه گانه باشد

مدارا و همراهی با مردم، جزو رویکردهای قوای سه گانه باشد