مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-07سياسي

برنامه افزایش گردشگری میان ترکیه و تبریز


سرکنسول ترکیه در تبریز اظهار داشت: با توجه به اینکه همه ساله میزبان جمع کثیری از ایرانی ها در کشور ترکیه هستیم، این آمادگی را داریم تا با همکاری این اداره کل زمینه ورود تورهای اروپایی ترکیه را با مشارکت آژانس های مسافرتی فعال استان، - به تبریز تسهیل کنیم.

سرکنسول ترکیه در تبریز با تأکید به اینکه مناسبات مشترک بسیار بین تبریز و ترکیه زمینه ساز ارتباط و همکاری های مستمر است، از توسعه همکاری های مشترک در زمینه گردشگری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه ایرنا، چتین تانر در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، ادامه داد: شهرهای ترکیه و تبریز در زمینه های مختلف امکان همکاری دارند که مهم ترین زمینه اشتراکات تاریخی، فرهنگی و دینی است که مردمان دو منطقه را به هم نزدیک تر کرده است و ما می توانیم با بهره مندی از این ظرفیت همکاری های بیشتری را برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیش از این، بین تبریز و شهرهای ترکیه از جمله استانبول و ارزروم قرارداد خواهرخواندگی امضا شده است، گفت: با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از فعالیت های مشترک متوقف شده بود که بر اساس برنامه ریزی های جدید و فعالیت مجدد فعالان گردشگری، این همکاری ها مجدد آغاز خواهد شد سرکنسول کشور ترکیه در تبریز با بیان اینکه تعامل و برنامه ریزی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه افزایش گردشگری میان ترکیه و تبریز

برنامه افزایش گردشگری میان ترکیه و تبریز