مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-07اقتصادي

جمع آوری نذورات قربانی مردم در گیلان توسط کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از آمادگی برای جمع آوری نذورات قربانی مردم در گیلان خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 11 میلیارد تومان کمک روز عید سعید قربان توسط کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری و خیریه های همسو در استان جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  عباس اهرابی با قدردانی از کمک های بی منت مردم در مناسبت های مختلف سال به نیازمندان، اظهار کرد: به منظور کمک به افزایش رفاه غذایی خانواده های نیازمند و نشر و ترویج سنّت حسنه قربانی، کمیته امداد استان آمادگی دارد، نذورات مردم نیکوکار در عید سعید قربان را همانند سال های گذشته برای توزیع بین نیازمندان دریافت کند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان آمادگی دارد علاوه بر جمع آوری نذورات غیر نقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم، نذورات نقدی آن ها را نیز دریافت کند، گفت: پس از دریافت نذورات نقدی به نیابت از خیرین، وجوهات جمع آوری شده جهت خرید گوسفند و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با اشاره به فعالیت 250 مرکز نیکوکاری در استان، افزود: پایگاه های مستقر در مراکز نیکوکاری در سطح محله ها و مساجد هم آماده دریافت نذورات قربانی مردم و توزیع آن بین نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری نذورات قربانی مردم در گیلان توسط کمیته امداد

جمع آوری نذورات قربانی مردم در گیلان توسط کمیته امداد