مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-07ورزشي

همدان در مهار کرونا بین ورزشکاران عملکرد موفقی داشت


نایب رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور گفت: همدان یکی از استان های موفق در مهار ویروس منحوس کرونا میان ورزشکاران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، لاله حاکمی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان همدان اظهار کرد: خوشبختانه نگاه مثبتی نسبت به مسائل سلامتی و پزشکی ورزشی در همدان وجود دارد و این استان در ایام کرونا یکی از استان های موفق کشور در مهار ویروس منحوس در بین ورزشکاران بود.

وی با بیان اینکه باید جامعه را به سمت تجویز نسخه های ورزشی هدایت کنیم، تصریح کرد: این رسالت مهم بر عهده هیات پزشکی ورزشی است و سایر هیات ها نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

نایب رییس فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرد: ورزش عامل سلامتی، پویایی و شادابی جامعه است و جامعه ای که ورزش را در سبد هزینه ای و زندگی قرار دهد کمتر با مشکلات جسمانی، روحی و روانی مواجه می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اصلی ورزش کشور به روزرسانی اطلاعات و دانش پزشکی مربیان ورزشی است و فدراسیون به دنبال آن است کلاس های دانش افزایی پزشکی را سالانه برای مربیان برگزار کند.

حاکمی افزود: همگانی کردن ورزش از اولویت های این فدراسیون است و انجام فعالیت های بدنی منظم و برنامه ریزی شده، عامل تعادل جسمی و روحی و در نتیجه کاهش مصرف دارو در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در مهار کرونا بین ورزشکاران عملکرد موفقی داشت

همدان در مهار کرونا بین ورزشکاران عملکرد موفقی داشت