مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-07سياسي

تنها فرمول خروج از مشکلات کشور حمایت از تولید است


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به افزایش تولید در کشور گفت: تنها راه خروج از مشکلات کشور بدون شک حمایت از تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز چهلمین سالروز بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی و همچنین 257 شهید کارمند استان گیلان در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه شهدا به بالاترین مرتبه جهان هستی یعنی شهادت رسیدند، اظهار کرد: در جامعه انسان های بالا، شایسته و مثال زدنی بسیار زیادی در وجود دارد که در اوج انسانیت به بلندمرتبه ترین درمان عالی یعنی شهادت رسیدند.

وی با اشاره به نقش شهدای انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: هرکدام از شهدای انقلاب اسلامی مثل شهیدان انصاری و نورانی به تنهایی برای افتخار یک ملت کافی هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه را مهم ترین ویژگی شهید انصاری و نورانی دانست و افزود: شهدا در اوج ابهت، شجاعت، شکوه، مهربانی و شکوه به جبهه های حق علیه باطل رفته و به درجه رفیع شهادت رسیدند و این از مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی است.

نقدی با تأکید بر لزوم توجه به شیوه مدیریتی شهید انصاری و نورانی در کشور تصریح کرد: شهید انصاری بزرگ ترین و سنگین ترین کارهای امور استانداری را در کوچک ترین اتاق است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها فرمول خروج از مشکلات کشور حمایت از تولید است

تنها فرمول خروج از مشکلات کشور حمایت از تولید است