مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-07سياسي

ماجرای یک عکس درشبکه های اجتماعی و بازخوردهای منفی و مثبت


چند روز پیش انتشار عکسی از یک خانم مراقب در حین نگهداری فرزند یکی از دانشجویان در سرجلسه امتحان بازخوردهای منفی و مثبت زیادی در برداشت، جدا از حواشی های ایجاد شده این عکس نشانگر این بود که بانوان جوان ما در کنار تحصیل و کار به خانواده پایبند بوده و به .

- بانوان ایرانی در برابر هجمه های دشمن به زنان پیرو منویات رهبر معظم انقلاب هستند/ برای کمک به همنوع خود از فرزند یکی از دانشجویان نگهداری کردم مراقب امتحانات گلستانی گفت: دشمن درصدد است تا با ضربه زدن به زنان آنها را از فعالیت های اجتماعی دور کند اما بانوان ایرانی در برابر این هجمه ها پیرو منویات مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، یکی از مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هویت بخشی به زنان بوده که توانسته اند با اتکا به نفس و توانمندی خود در عرصه های مختلف اجتماعی فعالیت کنند.

با توجه به اینکه تقریبا نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل داده و نقش پررنگی در شرایط مختلف انقلاب اسلامی داشتند دشمن تلاش دارد تا با توطئه های خود بانوان ایرانی را از اجتماع دور کرده و در خانواده نیز با کاهش فرزندآوری آن را متزلزل کند.

افزایش جمعیت و فرزندآوری نقش مهمی در تثبیت نظام جمهوری اسلامی دارد و بانوان ایرانی ما باید به این مهم پی برده و در این راستا گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک عکس درشبکه های اجتماعی و بازخوردهای منفی و مثبت

ماجرای یک عکس درشبکه های اجتماعی و بازخوردهای منفی و مثبت