مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-07دانش

فرهنگ، نرم افزار رسیدن به تمدن اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حدادعادل، رییس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، در اجلاس سراسری معاونان آموزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی عالی کشور در مشهد اظهار کرد: - رییس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی گفت: فرهنگ، نرم افزار رسیدن به تمدن اسلامی است و دانشگاه ها باید به آن توجه خاص داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حدادعادل، رییس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، در اجلاس سراسری معاونان آموزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی عالی کشور در مشهد اظهار کرد: اگر صاحب علوم انسانی نباشیم که خودمان آن را مدون کرده ایم به اهداف انقلاب نمی رسیم و مراد ما از تحول در علوم انسانی انکار دستاورد های مثبت غرب در علوم انسانی نیست حرف ما این است که آنچه می پذیریم یا نمی پذیریم با استدلال و منطق باشد.

حدادعادل افزود: در شورای تحول و ارتقا علوم انسانی 16 رشته تحصیلی را در اولویت قرار داده ایم که از جمله آن ها اقتصاد، روانشناسی، جامعه شناسی، حقوق، هنر و معماری است.

رییس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی بیان کرد: رشته های تحصیلی کلام، فلسفه، تاریخ، ارتباطات، علوم تربیتی، مطالعات زنان، زبان های خارجی و مشاوره و راهنمایی از دیگر رشته های اولویت دار هستند که کار تحول در هر رشته به دست استادان همان رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ، نرم افزار رسیدن به تمدن اسلامی است

فرهنگ، نرم افزار رسیدن به تمدن اسلامی است