مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-07دانش

2 استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در مراسمی با حضور رییس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، - منصور کبگانیان، استاد دانشکده مهندسی مکانیک و  سیدرضا غفاریان، استاد دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در مراسمی با حضور رییس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و سایر شخصیت های علمی و فرهنگی از 36 استاد و 18 دانشجوی نمونه کشوری با اهداء لوح یادبود تجلیل شد.

در این مراسم از منصور کبگانیان استاد دانشکده مهندسی مکانیک و سید رضا غفاریان استاد دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر تجلیل به عمل آمد.

کبگانیان پس از اتمام دوره متوسطه در دبیرستان خوارزمی شماره 1، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) آغاز کرد و پس از پایان این دوره برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در سال 1354 به دانشگاه کانکوردیا در کشور کانادا عزیمت نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شدند

2 استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شدند