مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-07اجتماعي

یک طرفه شدن کندوان/ جاده های شمال پُرترافیک شد


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به پُرترافیک شدن جاده های شمال، گفت: اعمال محدودیت یک طرفه درمحور کندوان تا عادی شدن ترافیک در این محور ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای استان اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان به صورت پرحجم و روان است که با توجه به روزهای پایانی هفته و تعطیلی عید قربان انتظار داریم بر حجم ترافیک طی ساعت های آینده افزوده شود.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت های ترافیکی از امروز در جاده های شمال در دستور کار قرار دارد، افزود: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه امروز اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان در دستور کار قرار دارد که این محدودیت امروز اجرا شد، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای پنج شنبه 16، جمعه 17 و شنبه 18 تیر ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روزهای اعلام شده از کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک طرفه شدن کندوان/ جاده های شمال پُرترافیک شد

یک طرفه شدن کندوان/ جاده های شمال پُرترافیک شد