مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-07اجتماعي

تصمیمات وزارت آموزش و پرورش فاقد ساز وکار های شفاف / تربیت معلم یا تامین معلم؟


فرانک آرامی؛ چگونگی تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش که این روز ها با گزاره ی بحران کمبود معلم بر سر زبان ها افتاده موضوعی است که توجه بسیاری از صاحب نظران و کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت را به خود معطوف کرده است.

- تراژدی عدالت آموزشی 35 مصاحبه با سلطانی فلاح پیرامون کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش؛ تصمیمات وزارت آموزش و پرورش فاقد ساز وکار های شفاف / تربیت معلم یا تامین معلم؟ امیر حسین سلطانی فلاح: مدیران در گذشته برای جذب نیرو ها در فضای تعلیم و تربیت الگوی مشخصی نداشته اند و چنانچه اگر الگویی داشته اند این الگو ها با نقد های جدی روبرو بوده است لذا ما در مسئله جذب و توزیع منابع انسانی از عدم ثبات و آشفتگی رنج می بریم.

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو- فرانک آرامی؛ چگونگی تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش که این روز ها با گزاره ی بحران کمبود معلم بر سر زبان ها افتاده موضوعی است که توجه بسیاری از صاحب نظران و کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت را به خود معطوف کرده است.

برخی از کارشناسان معتقدند که راهکار های مطرح شده برای مقابله با این بحران مبنی بر افزایش جذب افراد از طریق آزمون های استخدامی، تدریس زودهنگام دانشجو معلمان ورودی سال 98 و افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، بدون ساز و کار های کارآمد و شفاف صورت گرفته که ممکن است در بلند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات وزارت آموزش و پرورش فاقد ساز وکار های شفاف / تربیت معلم یا تامین معلم؟

تصمیمات وزارت آموزش و پرورش فاقد ساز وکار های شفاف / تربیت معلم یا تامین معلم؟