مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 06:472022-07-07بين الملل

گفت وگوی بلینکن و لاپید درباره ایران


وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی بر مقابله با آنچه تهدیدات مشترک از سوی ایران نامیده شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه آمریکا از گفتگوی تلفنی آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور با یاییر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که بلینکن در این تماس تلفنی بر حمایت ایالات متحده از راهکار دو دولت تاکید کرد.

این بیانیه می افزاید که بلینکن همچنین در گفتگو با لاپید بر پایبندی ثابت ایالات متحده به شراکت واشنگتن و تل آویو و امنیت اسراییل و مقابله با آنچه تهدیدات مشترک از سوی ایران نامیده شده است، تاکید کرد.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است که بلینکن در این گفتگوی تلفنی به لاپید برای عهده داری پست جدید نخست وزیری رژیم صهیونیستی تبریک گفت.

یاییر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این در دیدار با امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه هم بدون اشاره به زرادخانه های هسته ای این رژیم در غرب آسیا و نیز برنامه هسته ای صلح آمیز تهران، با طرح ادعایی مضحک مدعی شد که دنیا باید با تهدیدهای هسته ای ایران مقابله کند! بحران هسته ای ایران منجر به مسابقه تسلیحاتی در خاورمیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی بلینکن و لاپید درباره ایران

گفت وگوی بلینکن و لاپید درباره ایران